Ακόμα προσπαθώ


Σύγχυση, ανάμεικτα συναισθήματα, ευμεταβλητότητα διάθεσης, μπερδεμένες και αντικρουόμενες σκέψεις, πολλά σταυροδρόμια μπροστά, ακόμα περισσότερα πίσω, και ο χρόνος να προσπερνά εκεί δίπλα και να γελά.

Τρεις μέρες χωρίς ιντερνετ, (ο γείτονας μάλλον πήγε μακρινό ταξίδι -ελπίζω όχι πολύ μακρινό, σαν από εκείνα που δεν έχουν γυρισμό!- και έτσι δεν μπορώ να του υποκλέψω το wifi Internet), ακόμα περιμένω την Forthnet και οι σκέψεις οι μικρές και καθημερινές φεύγουν, σαν να άνοιξε ένα παράθυρο στο μυαλό και ο αέρας να τις παρέσυρε σαν ασήμαντα, ανακυκλώσιμα χαρτιά!

Πόσες σκέψεις αυτές τις τρεις μέρες! Και τι να περιγράψω τώρα όταν τα ξανασκέφτομαι; Πώς θα μεταδώσω αυτά που κράτησαν στιγμές, αλλά είχαν μέσα τους συγκεντρωμένη όλη μου την ενέργεια μου;
Και το σημαντικότερο: έχει σημασία να τα περιγράψω; Αφού όλα έτσι και αλλιώς θα εξαϋλωθούν αργά ή γρήγορα!

Τι να πω για το υπερατλαντικό μήνυμα που μου ήρθε την Κυριακή με τα χαρμόσυνα νέα από το πεδίο των μαχών των ξιφομάχων; Τι να πω για τις σκέψεις μου περί δύναμης υπομονής και καταξίωσης που μου γέμισε τα στήθη αυτό το μηνυματάκι;

Τι να πω για το κελάηδησμα που με ξύπνησε γλυκά τη Δευτέρα και ο ήχος του με ακολουθούσε όλη τη μέρα;
Τι να πω για το ωραίο μάθημα ανθρωπολογίας την Τρίτη το απόγευμα, αλλά και τι να πω για την βραδινή παρέα των συναδέλφων που ο καθείς έχει τη δική του ιστορία, αλλά όλοι μαζί αγκαλιάζονται συναδελφικά για έναν κοινό σκοπό;
Τι να πω για τη σημερινή γιαγιά που οταν πήγα να της πάρω αίμα, μου είπε κλαίγοντας ότι στη ζωή της δεν έμαθε γράμματα;

Αλλά για μια στιγμή! Θα πρέπει να αποτυπώνω κάθε μου σκέψη; Αδύνατον! Το blog μου δεν είναι ο εγκέφαλός μου. Τότε με ποια κριτήρια θα διαλέγω τι να τονίσω, όταν όλες μου οι σκέψεις έχουν την πνοή μου ποτισμένη; Μήπως καμία; Τότε πάμε στο άλλο άκρο: ποιος ο λόγος της ύπαρξης αυτού του blog!

Ουφ! Θέλω να πιστεύω ότι όλα αυτά τα πολλά λόγια είναι δείγμα στέρησης του blog μου (όπως όταν έχουμε να δουμε κάποιον καιρό και όταν τον συναντούμε λέμε πολλά και ασυνάρτητα, για να προλάβουμε να κλέψουμε όσο το δυνατόν περισσότερα θέματα, μήπως τυχόν τον ξαναχάσουμε!). Μπορεί βέβαια να είναι και στέρηση κάτι άλλου! Χαχαχα!

Εις το -ελπίζω άμεσο- επανειδείν!!






(από http://www.youtube.com/watch?v=M-VW-ZAZl14&feature=related)