Τα Corr-άκια


Αν αυτή δεν είναι μουσική κατευθείαν από τα αστέρια τότε ποιά είναι;!


"The Corrs" - Instumental








"When the stars go blue" - The Corrs and Bono






Και αν αυτά τα αδερφάκια δεν είναι άγγελοι που παίζουν κάπου εκεί ψηλά στα σύννεφα, τότε τι είναι;!

Άκη, πώς πάλλονται και αλλαλάζουν τα κύμβαλα...;;;
Στέλιο, πώς πνέει το φυσερό σε αυτά τα βελουδένια δάχτυλα...;;;
Και η βασίλισσα, πώς αγκαλιάζει και χαϊδεύει τον βασιλιά της μουσικής...;;;



Φωτιά μου εσύ

Είναι στιγμές που νοιώθεις

τα ρούχα σου να παίρνουν φωτιά,

όταν μια δύναμη σε διαποτίζει

από την κορφή ως τα νύχια.

Αυτές τις στιγμές θες να φωνάξεις,

να τρέξεις, να πετάξεις.


Είναι η δική σου η δύναμη,

τη νοιώθεις που σου κτυπά

της καρδιάς τις πύλες.

Θες να ξεφύγεις από ότι σε κρατά

δεμένο σε τούτες τις πέτρες

και αυτή η δύναμη υπόσχεται

πως θα βγεις από τη φυλακή σου.


Δεν σου μαρτυρά τον τρόπο,

μα υπόσχεται πως σίγουρα θα βγεις…


Νύχτες ολόκληρες αναρωτήθηκα

από ποιους μακρινούς κόσμους

να ξεκινά αυτή η δύναμη,

μα και νύχτες αναρίθμητες

ονειρεύτηκα τους άγνωρους κόσμους

που μου τάζει…


Με τη δύναμη αυτή τα μάτια μου

βλέπουν αυτά που κρύβονται

πίσω από τα δικά σου μάτια,

τα αυτιά μου αφουγκράζονται ήχους

που εσύ δεν δίνεις σημασία,

το σώμα μου χορεύει σε ρυθμούς

που για σένα είναι απλά

ρυθμοί καθημερινότητας.


Με τη δύναμη αυτή αρθρώνω λόγο,

φυλακίζω το φως, ξεγελάω τις νότες,

γελάω μόνος στο σκοτάδι,

συνειδητοποιώ ότι υπάρχει

ένας άλλος κόσμος γύρω από σένα,

ένας κόσμος που επιτρέπεται

μόνο οι αλαφροΐσκιωτοι να μπουν…


Είναι η δύναμη που ρίχνει φως

στα σκοτάδια του μυαλού,

που με αναγεννά μετά κάθε πυρπόληση,

που με κρατά πιστό στο δρόμο

ενός περιπετειώδους παιχνιδιού,

που μου σκίζει το τρύπιο κοστούμι

που χρόνια συντηρούσα και με τραβά

σε χορό ερωτικό.


Είναι αυτή η δύναμη που τελικά

θα με τρελάνει, όπως τρελαίνεται ο δεσμώτης

ακούγοντας μόνο τον ήχο

από τις βαριές αλυσίδες του.


Αυτή η δύναμη μου φωνάζει:

«Χόρεψε την ψυχή σου

στο ρυθμό των ονείρων σου

και μην ακούς τις σειρήνες της μάζας»

και εγώ με σκυφτό κεφάλι ρωτώ:

«Δύναμη, απάντησέ μου αν μπορείς

να με συντροφεύεις για πάντα…»

και αυτή απαντά:

«Εγώ είμαι μόνο η σπίθα,

η φωτιά διατηρείται από

τη δική σου ανάσα…

όσο πιο μεγάλη η ανάσα

τόσο πιο μεγάλη η φωτιά!»


20/9/2006

by astromonos

2 σχόλια:

Manito είπε...

Δεν ξέρω αν είναι άγγελοι..πραγματικά.

Αλλά αυτό εδώ το πλάσμα είναι απ' ευθείας από τον παράδεισο.

http://www.youtube.com/watch?v=hkcE6Vy-e6c

Φαντάσου αυτός ο άγγελος να μεγαλώσει και να βγάλει φτερά..

http://www.youtube.com/watch?v=IOfKAPGfd6k&feature=related

astromonos είπε...

Φαντάζομαι αυτόν τον άγγελο μεγάλο... αλλά αυτό είναι που μου προκαλεί δυνατότερο σφίξιμο στην καρδιά, χωρίς να μπορώ να προσδιορίσω το γιατί!

Άραγε θα παραμείνει άγγελος; Ή η ίδια η ζωή μας ωριμάζει μέσα από τα δάκρυα και τον πόνο; Και το δυσκολότερο ερώτημα: ακόμα και αν παραμείνει, θα έχουν οι γύρω της τα μάτια να το αναγνωρίσουν και να το προστατέψουν αυτό το πλάσμα...;

Εμένα κάμποσες φορές που μου τύχαν άγγελοι στο διάβα μου, τους πλήγωσα και τους άφησα να συνεχίσουν αφήνοντας τα σημάδια μου πάνω τους... Άρα, πραγματικά αναρωτιέμαι πώς συμπεριφερόμαστε στους αγγέλους αν βρεθούν στο δρόμο της ζωής μας...