Το νούμερο 8


Όπως υποσχέθηκα στο ξαδερφάκι μου, παραθέτω απόσπασμα από ένα mail που έστειλα πριν κάμποσο καιρό σε μια γυναικεία συμπαντική ύπαρξη. Το απόσπασμα είναι σε μορφή θεατρικής σκηνής...:



"-Και τι είναι το 8; με ρωτά η σκέψη μου…


-Τι είναι; τη ρωτάω και ‘γω απορημένος…


-Το 8 είναι δυο μηδενικά μαζί μπουμπούνα, το ένα πάνω στο άλλο. Τα μηδενικά συμβολίζουν τον άνθρωπο νεαρέ μου, ξέχασες; Τον άνθρωπο που στην ιστορία του σύμπαντος, στο χάος της κοσμικής απεραντοσύνης, δεν είναι τίποτα, είναι ένα μηδενικό σκέτο! Όμως το 8 δεν είναι απλά δυο μηδενικά σκέτα, το ένα πάνω στο άλλο, αλλά είναι δυο μηδενικά που έχουν προτάξει τα χείλη τους και υπερνικώντας κάθε αντίθετη συμπαντική δύναμη, κατορθώνουν να φιληθούν! Είναι δυο μηδενικά που παλεύοντας τον ίδιο τους τον εαυτό, την ίδια τους την περιοριστική φύση, κάνουν την επανάστασή τους, και η επανάσταση αυτή έχει όνομα και υπόσταση: η επανάσταση αυτή λέγεται ΦΙΛΙ.


-Πω... (είπα με ανοιχτό το στόμα και είχα ξεχάσει εντελώς το σίδερο πάνω σε μια μπλούζα που λίγο έλλειψε να καβουρντιστεί...)


-Συμπέρασμα: το 8 είναι ένα σύμβολο δυο ανθρώπων που ξεπερνούν τα στενά καθορισμένα και ασφυκτικά όρια της φύσης τους. Ναι, μεν η κάθε μια φύση είναι μηδενική, ασήμαντη, ίσως και ανύπαρκτη για μερικά φιλοσοφικά ρεύματα, αλλά και δυο άνθρωποι μαζί ή αλλιώς δυο μηδενικά μαζί έχουν άπειρη δύναμη... δηλαδή τη δύναμη του σύμπαντος, του δικού μας σύμπαντος, της χαοτικής μας καθημερινότητας. Το 8 είναι η εγκάρσια τομή δυο ανθρώπων, ο ένας πάνω στον άλλον, που κάνουν έρωτα, που φιλιούνται... Αυτό είναι και το άπειρο (∞) , ο ίδιος ο έρωτας δηλαδή, (μόνο που το ζευγάρι τώρα έχει αλλάξει στάση!).


-Κοίτα να δεις τι μπορεί κανείς να βρει σε έναν αριθμό (αναφώνησα έκθαμβος, αλλά και λίγο ανήσυχος μήπως όλα αυτά είναι αρχικά συμπτώματα σχιζοφρένειας...)


-Ακριβώς! Λέει η κυρά-σκέψη. Τώρα όμως ώρα να φύγω. Α! Και πού 'σαι, σιδέρωσε και κανένα ρούχο σε έχει φάει η ακαταστασία εδώ μέσα... (και κάνει μια τσαφ! και χάνεται!)"



Τελικά κάτι μας κάνει αυτό το νούμερο, ε μεγάλε της οικογενείας...;


Πάντως φαίνεται ότι έχει επηρρεάσει και άλλους αυτό το νούμερο, όπως για παράδειγμα, στιχουργούς και συνθέτες...



http://www.youtube.com/watch?v=hO1TJKXoZtc





4 σχόλια:

Manito είπε...

Ωραίο..είναι η πιο ρομαντική εξήγηση που έχω ακούσει βάσει αριθμολογίας για το 8.
Λογικό να έχει επιρρεάσει τόσους ανθρώπους.Είναι όπως λες και εσύ το άπειρο,η αιωνιότητα..
Εμένα πάντως ο αριθμός μου είναι το 9(!)
Και τώρα που το θυμάμαι ο Πλάτων είχε πει το εξής:
«Αν τυχόν αφαιρούσαμε τον αριθμό από το ανθρώπινο γένος δεν θα 'χαμέ φτάσει ποτέ σε καμιά σοφία»
Τελικά είμαστε όλοι νούμερα..χεχε

Υ.Γ. Στείλε μου όλο το θεατρικό και εγώ θα το ανεβάσω!

astromonos είπε...

Εμένα πάλι ο αριθμός μου είναι το 69!!

Όσον αφορά τη σημασία των αριθμών στην ζωή του ανθρώπου δεν θα συμφωνήσω απόλυτα! Σημαντικό αυτό που προσφέρουν, αλλά δεν προσφέρουν τα πάντα. Όπως για παράδειγμα δεν προσφέρουν τη γυναικεία σοφία, που δεν αρκούν οι αριθμοί για να την προσεγγίσεις. Δεν μπορούν να βγουν από τα αυτιά μου οι κάτωθι στίχοι που το επιβεβαιώνουν:

"...συγχώρα με που δεν καταλαβαίνω τι λένε τα κομπιούτερς και οι αριθμοί... φτάνει να μου χαρίσεις δυο φιλιά..." (Από τον Δημήτρη Μητροπάνο και τη Ρόζα του!)

Θα σου στείλω ένα άλλο θεατρικό που γράφω και είναι πιο μεγάλο!! Αλλά θέλω να μου στείλεις πρώτα το τεύχος του National Geographic με τις φωτογραφίες εκείνων των ναυτικών, γίνεται; Αν μπορείς να τις σκανάρεις και να μου τις στείλεις με mail (και μαζί και εκείνο το σκιτσάκι που ακόμα περιμένω...) και αυτό δεκτό!

Manito είπε...

Τα σχέδια τα έχω κάνει αλλά δεν έχω scaner.Θα κοιτάξω μήπως έχει καποιος φίλος και να στα στείλω με mail.Νόμιζα πως τα ήθελες σε χαρτί.

Θα περιμένω το θεατρικό..!(..σοβαρά..)

Όσον αφορά τη γυναικεία σοφία (ή φύση καλύτερα) σίγουρα κανένας αριθμός δεν μπορεί να την προσεγγίσει. Όπως και τίποτε άλλο γνωστό που βρίσκεται (τουλάχιστον) πανώ σε αυτόν εδώ τον πλανήτη..

astromonos είπε...

Και όμως υπάρχει κάτι που μπορεί να προσεγγίσει τη γυναικεία φύση: η μουσική (μια αλλη θυληκιά φύση, ομοιοπαθητικά σκεπτόμενοι...). Εξηγήσεις στο επόμενο post!

Περιμένω τα σκίτσα και τις φωτογραφίες. Στείλτες όπως θες, ακόμα και μέσα σε μπουκάλι που θα ξεπροβοδίσεις στα κύματα του Αιγαίου... ίσως φτάσουν!