Αφερεγγυότητα

Πολλά λόγια, πολλά φρου φρου και αρώματα, μηδαμινή εξυπηρέτηση και ανύπαρκτο αποτέλεσμα. Και η Forthnet και η Hellas on Line με δουλεύουν και δεν μπορώ να έχω γραμμή τηλεφώνου και internet επειδή λένε ότι δεν το υποστηρίζει η γραμμή μου. Κάνοντας αίτηση και στον ΟΤΕ μου είπε ότι μια χαρά είναι η γραμμή μου. Όμως δεν επιλέγω τον κύριο ΟΤΕ γιατί είναι πανάκριβος στις χρεώσεις και τα πάγιά του.

Αποτέλεσμα: εδώ και 3 μήνες δεν έχω internet στο σπίτι. Δυσκολεύομαι να έχω πρόσβαση στην πληροφόρηση. Δεν με πειράζει τόσο αυτό, όσο ότι κάποιοι κύριοι των εταιρειών είναι το λιγότερο άνανδροι να με πάρουν ένα τηλέφωνο και να μου εξηγήσουν το πρόβλημα. Πολλά υπόσχονται, αλλά στην ουσία τους είναι ψεύτες και άνανδροι. Όλα είναι φτιασιδωμένα και πουδραρισμένα. Από κάτω υπάρχει σαπίλα και βρώμα.

Το ίδιο μοτίβο ισχύει για πολλούς συνανθρώπους μας, αυτούς που ο φίλος μου ο Μάνθος αποκαλεί "μέσο όρο", οι οποίοι φτιάχνονται, καλωπίζονται υπέρμετρα και κάπου ο πραγματικός τους εαυτός πνίγεται και χάνεται μέσα στα ρουζ και τα μέικ-απ. Έτσι όλα καταλήγουν να είναι μια εικόνα, που όταν πας να την κρατήσεις στα χέρια σου, να την χαϊδέψεις ή να την μυρίσεις, λιώνει και αποσυντίθεται. Είναι όπως μερικοί συνάδερφοι που ξύνουν τα γεννητικά τους όργανα, ενώ για τους περισσότερους φαίνονται ότι είναι εργατικοί, συνεπείς, προσηνείς και πολύ κοινωνικοί! Ή ακόμα είναι όπως μερικές γυναικούλες που σου φαίνονται απαστράπτουσες όταν τις ρίχνεις το βράδυ στο κρεβάτι, αλλά το επόμενο πρωί αντικρύζεις την σκληρή πραγματικότητα.

Τι να πώ; Όταν είσαι εκτός του διαστήματος x +- 2SD , τότε βλέπεις τα πράγματα από άλλη σκοπιά. Και τρελένεσαι. Ή αντέχεις. Η πρώτη επιλογή είναι η εύκολη. Η δεύτερη είναι η υπεράνθρωπη.



"...Δεν θέλω τίποτε άλλο, παρά να μιλήσω απλά, να μου δοθεί ετούτη η χάρη.
Γιατί και το τραγούδι το φορτώσαμε με τόσες μουσικές που σιγά σιγά βουλιάζει
και την τέχνη μας τη στολίσαμε τόσο πολύ που φαγώθηκε από τα μαλάματα το πρόσωπό της
και είναι καιρός να πούμε τα λιγοστά μας λόγια γιατί η ψυχή μας αύριο κάνει πανιά...
"

(Ημερολόγια Καταστρώματος Β' - Σεφέρης Γιώργος)


Προφητικά τα λόγια του. Τελικά υπάρχουν κάποιοι που μας τα λένε και τα ξαναλένε τα κακώς κείμενα, αλλά εμείς εκεί... χώνουμε την στρουθοκαμηλίσια κεφάλα μας στο έδαφος για να κρυφτούμε από τον ίδιο μας τον εαυτό. Καλά να πάθουμε. Ένα σκέφτομαι μόνο: ότι η μειοψηφία τραβά το ζόρι και η πλειοψηφία καλοπερνά. Ποιός θεός και ποιά φύση φτιάξανε αυτόν τον κωλοκανόνα γαμώ την κοινωνία μου;

Τους αφερέγγυους χαιρετισμούς μου.