Μη με φέρνετε σπίτι

Βυθισμένος στο κλίμα που ορίζουν κάποιες σημερινές σκέψεις, ακούω ένα τραγούδι και αντιλαμβάνομαι ότι τις περιέχει όλες αυτές τις σκέψεις μαζί, πάνω στον ίδιο άξονα, στην ίδια γραμμή, ή για να είμαι ακριβής, πάνω σε πέντε γραμμές (το γνωστό πεντάγραμμο).


"Διθέσιο"
Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Μουσική: Νίκος Αντύπας
Ερμηνεία: Άλκηστις Πρωτοψάλτη






Αμάξι... που είναι το θέμα των ημερών (γιατί δεν έχω; αν έπρεπε να έχω; μα γιατί να έχω;)

Θεός... που είναι το θέμα των νυχτών (πού είναι; αν έπρεπε να φαίνεται, μα γιατί δεν φαίνεται;)

Σπίτι... που είναι το θέμα ημερών και νυχτών (πού θα είναι; αν πρέπει να είναι κάπου συγκεκριμένα; μα γιατί δεν φαίνεται στο άμεσο μέλλον μου;)

Κενό... που είναι το ανάθεμα ημερών και νυχτών (πώς γεμίζει; αν πρέπει να κυνηγάμε να γεμίζει; μα γιατί να κυνηγάμε να γεμίζει;)

Χρόνος... που είναι το πρόθεμα κάθε καθημερινής σκέψης (πώς σταματά; αν πρέπει να σταματά; μα γιατί να σταματά;)