Με θυμάσαι;!


Κάθε φορά που πάω να ανοίξω κάποια νέα ερωτική πόρτα στη ζωή μου, το μυαλό φευγαλέα κοιτά πίσω. Προσπάθεια προσανατολισμού; Προσπάθεια αποπροσανατολισμού; Προσπάθεια αποφυγής των ίδιων λαθών; Προσπάθεια να ξαναβρώ κάτι ή να χάσω κάτι;

Κάθε φορά που ο έρωτας είναι κοντά και φυσάει τα φυλλοκάρδια μου, οι αναμνήσεις ξεπηδούν ωσαν καλλικάντζαροι και κάνουν τα δικά τους. Πόσο μάλλον όταν αυτοί οι κύριοι καλλικάντζαροι μαθαίνω ότι βολτάρουν στου Ψυρρή και φέρνουν τα άνω κάτω...

Ας όψεται. Τουλάχιστον, μου μένει η Σελήνη να μου δείχνει σταθερά το πιο ωραίο της πρόσωπο. Ξέρω ότι δεν θα μου γυρίσει ποτέ το κεφάλι της...



"Σε θυμάμαι"
Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Μουσική: Χρήστος Δάντης
Ερμηνεία: Γιάννης Κότσιρας





Υ.Γ.: Ειδικά αφιερωμένο σε ένα πλάσμα που -αν υπάρχει Θεός- εύχομαι να το έχει καλά στην υγεία του.