Θα μείνω εδώ;


Γυρίζω από το καθιερωμένο δευτεριάτικο σεμινάριο του Κέντρου Πρόληψης και Συμβουλευτικής κατά των εξαρτήσεων Νομού Λέσβου "ΠΝΟΗ", όπου το σημερινό θέμα ήταν: φθορά στις σχέσεις, αναπόφευκτο ή μη;

Χαχα... τι να πούμε γι' αυτό το θέμα; Ακούστηκαν πολλές απόψεις, θύελλα απόψεων θα έλεγα πιο σωστά... Θύελλα σκέψεων κυριάρχησε και στο μυαλό μου!

Και 'γω τι είπα όταν ρωτήθηκα πώς ορίζω τη φθορά; Ως τη συνειδητοποίηση της διαφορετικότητας του άλλου... Ως τη φθορά στο οικοδόμημα-εικόνα που έχουμε χτίσει μέσα μας για τον άλλον. Πόσες παραμέτρους έχει αυτό το θέμα; Πόση ισχύ, πόση ενέργεια, πόσες μάχες και πόσες αντοχές χρειάζονται για να αντιμετωπιστεί αυτή η φθορά; Πώς διαχειριζόμαστε τη φθορά, αλλά και πώς διαχειριζόμαστε τη διαφορετικότητα;

Έως πότε διαχειριζόμαστε τη διαφορετικότητα;

Πότε παύουμε να είμαστε με κάποιον και αναζητάμε τον επόμενο ή την επόμενη;

Τι θυσιάζεις -αν θυσιάζεις- για να αναφωνήσεις: κι έμεινα εδώ;!

Να μερικές πρόχειρες απαντήσεις...



"Κι έμεινα εδώ"
Στίχοι, Μουσική:
Αλκιβιάδης Κωνσταντόπουλος
Ερμηνεία: Μπάμπης Στόκας








"Κι έμεινα εδώ"
Στίχοι, Μουσική, Ερμηνεία:
Στέλιος Ρόκκος







Αλήτη Ερωτόκριτε, με μπέρδεψες...

Μπερδεμένο μου μυαλό, με σκοτείνιασες...
Σκοτάδι μου, έπνιξες τις πιο ζωογόνες αχτίδες...

Και χωρίς εσάς, ω φωτοδότες αχτίδες μου,
πώς θα μπορέσω να δω τις σχέσεις μου;


by astromonos