Ένα σταφιδόψωμο που πετά


Άκουσα τη μουσική του, φοιτητής -για πρώτη φορά- ών, σε μια εκπομπή του Γιώργου Ξυλούρη, γιού του Νίκου Ξυλούρη. Έκτοτε, με απογείωνε, μου έδειχνε τον κόσμο από ψηλά και με προσγείωνε ομαλά στη γη, κάθε φορά που αντίκρυζα τα σκούρα... τα πολύ σκούρα του μυαλού.

Συνειδητοποιώ όμως ότι δεν τον έχω φιλοξενήσει καμία φορά σε τούτη την ιντερνετική γωνιά. Σφάλμα μου μέγα. Ατόπημα!

Του οφείλω ένα ευχαριστώ για τα ταξίδια του νου που μου έχει προσφέρει μέχρι τώρα.

Ο λόγος για τον Γιώργο Βαρσαμάκη. Μέχρι τώρα έχει εκδόσει τρεις δισκογραφικές δουλειές. Το "10 πτήσεις με αερόστατο" (αγοράστε το, κατεβάστο το απ' το ιντερνετ, ψωνίστε το από μαύρους, δεν ξέρω τι θα κάνετε, αλλά ακούστε το οπωσδήποτε), το "Μυστικά Παραμύθια" και το "Born Reborn".

Κάθε φορά που μπαίνω στο αερόστατο του Βαρσαμάκη, λες και γαληνεύει η ψυχή μου, το σώμα αλαφρώνει, το μυαλό κυριολεκτικά πετά...



"Διαδρομή στα σύννεφα"
Μουσική: Γιώργος Βαρσαμάκης





Απόψε για πρώτη φορά στη ζωή μου έφαγα σταφιδόψωμο. Έτρωγα σταφιδόψωμο ενόσω ήμουν μέσα σε ένα αερόστατο και έβλεπα τις ζωές μας από εκεί ψηλά... Αγαπητοί μου, αφήστε το απρόοπτο να σας διαπεράσει, εκτεθείτε στο απρόοπτο, ζήστε κάθε απρόοπτη στιγμή και δημιουργήστε την δική σας ζωή μέσα από την διαχείριση του απρόοπτου. Αφεθείτε στους αέρηδες, στα κύματα, τρέξτε, αγγίξτε, ιδρώστε, ζήστε... Ταξιδέψτε, γνωρίστε νέους ανθρώπους και νέους τόπους. Και αν ποτέ συνειδητοποιήσετε ότι κανείς δεν σας καθοδηγεί παρά μόνο η πουτάνα η Τύχη, τότε καθίστε στα φτερά της και απλώς απολαύστε το ταξίδι. Ρισκάρετε, ξεκουνηθείτε, ξυπνήστε κάθε σας αίσθηση. Έτσι και αλλιώς μια μέρα όλοι θα χαθούμε.

Υ.Γ.: Ποτέ μα ποτέ μην σκάτε μπαλόνια. Μπορεί στα μικρά μάτια ενός μικρού παιδιού (που αρνείται να μεγαλώσει) τα μπαλόνια να φαντάζουν σαν αερόστατα. Σήμερα πιστεύω ότι έκανα έναν καιρνούργιο φίλο, με τον οποίο ταξιδέψαμε για λίγο εκεί ψηλά. Αλλά λόγω μικρής ζάλης και ιλίγγου -φαίνεται ήταν από το ύψος- διακόψαμε την μικρή μας βόλτα πρόωρα. Δεν πειράζει, ήταν μόνο η αρχή. Θα ακολουθήσουν και άλλες βόλτες. Κυρία πρόεδρε του διοικητικού συμβουλίου του συλλόγου εργαζομένων και βαριεστημένων υπαλλήλων του παραρτήματος Μυτιλήνης του Πανεπιστημίου Αιγαίου, ευχαριστώ για το σταφιδόψωμο!



"Ο νέος μου φίλος"
Μουσική: Γιώργος Βαρσαμάκης