Το Σύμπαν που δεν γίνεται να μην αγαπήσεις...



Όταν όλα αυτά που βλέπουμε είναι η εικόνα του παρελθόντος, (καθώς το φως που φέρει στις πλάτες του τις πληροφορίες, έχει πεπερασμένη ταχύτητα και θέλει κάποιο χρόνο μέχρι να ερεθίσει τον αμφιβληστοειδή μας),

και όταν όλες οι εικόνες που βλέπουμε είναι η προβολή των 4 διαστάσεων στα δικά μας στενάχωρα όρια των 3 διαστάσεων,

τότε, αντιλαμβάνεστε (ελπίζω) ότι η πληροφορία από τη γέννεσή της μέχρι να φτάσει στον εγκέφαλό μας, περνά μέσα από τουλάχιστον δυο φίλτρα και έτσι παραλλάσσεται: αυτό του χώρου και του χρόνου...


Ο άνθρωπος, από κατασκευής του, έχει δομήσει την ύπαρξή του, πάνω στην προσέγγιση των εννοιών χώρος, χρόνος, ύλη. Αυτά είναι οι πρώτες ύλες που παράγουν κάθε μορφής θρησκευτική, επιστημονική και κοινωνική διάταξη, οι οποίες με τη σειρά τους, αποτελούν τους βασικούς πυλώνες της πολιτικής (με την πλατωνική έννοια και όχι την κομματική) συμπεριφοράς του ανθρώπου.


Αν και η επιστήμη, είναι η βάση όλων και το σπουδαιότερο συστατικό της κοσμοαντίληψής μας, δεν μας εξηγεί γιατί ενώ η Φυσική εδώ και έναν αιώνα έχει ευτελίσει και αποδυναμώσει την αξία της ύλης, με βάση τις θεωρίες της Σχετικότητας και της Κβαντομηχανικής, ο Άνθρωπος εξυψώνει και σχεδόν θεοποιεί την αξία της ύλης στη σημερινή εποχή...

Τι είναι αυτό κύριε καθηγητά που μας εποδίζει να αλλάζουμε και να βγούμε από την πλάνη μας; Η Ηθική μας; Η Φύση μας; Η Ανικανότητά μας;

Μπορεί ο Άνθρωπος, να ξεφύγει από την Υλική του Διάσταση και να αποσυνδεθεί από το Ψέμα; Μπορεί ο Άνθρωπος να ξεφύγει από τον Εαυτό του;

Μπορεί να ζήσει κανείς κατακερματισμένος, σαν ένα ξεκομμένο άτομο ανάμεσα σε τόσα άλλα άτομα γύρω του;



(πίνακας του Dali)



Χτές, ο καθηγητής Μάνος Δανέζης, παρέθεσε μια αρκετά ενδιαφέρουσα διάλεξη, στην Κασσιόπη Κέρκυρας σχετικά με τη σχέση Επιστήμης και Νέου Πολιτισμού. Χαίρεσαι να ακούς ανθρώπους που πραγματικά αγαπούν το Σύμπαν... Καθε τους λέξη φωτίζεται διαφορετικά, έχει άλλες τροχιές και σε μεταφέρουν σε άλλη διάσταση. Έτσι πρέπει να είναι οι δάσκαλοι: απλοί, κατανοητοί και μαγευτικοί...