Astonished...



Κοιτάχτε τώρα να δείτε πώς έχει το πράγμα. Απλά, γρήγορα και το ίδιο ανεξήγητα, όπως μου συμβαίνει πάντα...

Με ξυπνάει σήμερα το πρωί ένα τηλεφώνημα, από την πρώην κοπέλα ενός κολλητού φίλου που είχα να ακούσω νέα της χρόνια, η οποία παρουσίασε αιφνιδίως ένα πρόβλημα υγείας, πονούσε και ζητούσε βοήθεια. Ο φίλος μου και αυτή η κοπέλα, δεν είναι πλέον μαζί εδώ και μια 10ετία περίπου. Ξέρω όμως πολύ καλά ότι αυτή, δεν τον έχει ξεπεράσει... Αυτός, το παλεύει να την ξεπεράσει, και ίσως έχει κάνει κάποια βήματα προόδου.

Αφού κλείσαμε το τηλέφωνο και εδόθησαν οι απαραίτητες ιατρικές οδηγίες, ανοίγω τα mail μου. Και ω! του θαύματος, μου έχει αποσταλεί το νέο videoclip της Μαρίας Λούκα που διαπραγματεύεται ακριβώς μια ιστορία πόνου σαν και αυτή... Σαν και αυτή που άκουσα σήμερα το πρωί, στην άλλη άκρη του τηλεφώνου.


"Ακόμα είσαι εδώ"
Στίχοι, Μουσική: Δημήτρης Καρράς
Ερμηνεία: Μαρία Λούκα




Υ.Γ.: Καλή τύχη και στους δυο τους. Δεν ξέρω αν η ευχή "περαστικά" ταιριάζει σε αυτή τη φάση στην άρρωστη πρώην κοπέλα του φίλου μου. Θέλει ή δεν θέλει να είναι όλα αυτά που της συνέβησαν και δεν έσβησαν, περαστικά...; Είναι δική της απόφαση.